събота, 7 януари 2017 г.

Lancome Hypnose Mascara Christmas gift set


Привет :)

Днес искам да ви покажа какво ми донесе Дядо коледа :),един прекрасен комплект с любимите ми спирали.
Както и преди съм писала имам слабост към спиралите ,в ежедневието си слагам много малко грим,но спиралата за мигли е задължителна за мен.
За съжаление природата не ме е дарила с кой знае какви мигли,поради което разчитам на спиралата да придаде обем,плътност и да раздели и оформи добре миглите.
Със спиралите на Lancome се запознах за първи път преди години ,имаше една като подарък към списания.
Ето тук съм писала за нея:

След като я пробвах и ми хареса страшно много започнах да взимам и други видове на марката.За мен спиралите на Lancome са едни от най-добрите които съм ползвала.
Да се върнем към чудесния коледен комплект.Той съдържа:


-Lancome Hypnose - 6,5мл.

-Lancome Hypnose Volume-A-Porter - 2мл.

-Lancome Hypnose Drama - 2мл.

-Lancome Hypnose Doll Eyes - 2мл.

Първата спирала  Lancome Hypnose 

Единствената спирала в комплекта в оригинален размер и единствената от комплекта която не пях пробвала до сега.
Естествено веднага след като отворих пакета пробвах първо нея,четката е класическа,със среден размер,което я прави много удобна за прецизно нанасяне ,без да се цапа клепача.Туша е направо като масло,много лесно и приятно се нанася,позволява напластяване без да става на топчета.Създава доста обем,като четката разделя перфектно миглите,
Определено тази спирала е новия ми фаворит .


Втората е Lancome Hypnose Volume-A-Porter


Тази спирала съм я ползвала и преди,това е единствената на Lancome от която не бях впечатлена.Четката е силиконова ,средна на размер със стеснен връх,което е удобно за прецизно нанасяне на миглите  във вътрешната част на окото.С тази спирала не може да се постигне особен обем на миглите,определено е за ежедневен лек грим.


Третата в комплекта Lancome Hypnose Drama


От нея съм изхабила няколко опаковки,това е една от най-любимите ми спирали .
Четката е с косъм,много особено извита,със среден размер,учудващо предвид страните извивки е страшно удобна .Неслучайно се казва Драма,с нея се постига много обем ,плътност и дължина на миглите с малко нанасяния,две са достатъчни при мен.
Това е спиралата която покрива всичките ми изисквания към една спирала.

Четвъртата последна Lancome Hypnose Doll Eyes


Тази спирала също съм ползвала преди,ето тук съм писала за нея :



Обобщено за всичките спирали мога да кажа ,че поставени сутринта до вечерта не мърдат,няма ронене  и зацапване .Махат се лесно с мицеларна вода или тоалетно мляко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар