петък, 12 април 2013 г.

Спирала за очи Lancome Hypnose Star



В последния брой на списание грация има няколко варианта на подаръци.Този който аз си избрах е сета нa Lancome ,който съдържа спиралата  Hypnose Star и червилото L'absolu nu и двата продукта са в мини размер,цената на списанието е 8 лева.
Спиралата е 2г. в оригинален размер е 6,5гр. и цената и е около 60 лева .Първото което ми направи впечатление е четката,тя е широка в основата и се стеснява към върха.От едната страна е по тясна а от другата по-широка.
Както съм писала и в другите си статии за спирали това което аз търся е обем и плътност за миглите,тази спирала определено покри изискванията ми :).Нанесена на един слой не придава особен обем,но на два слоя вече нещата придобиват съвсем различен вид :).
Нанасянето е лесно,четката е много удобна .През деня спиралата остава непокътната,не се рони и не се разтича,вечер лесно се измива с бебешки шампоан(това е което аз най често ползвам за почистване на грима от очите).








1 коментар: