събота, 22 април 2017 г.

Крем за лице Mizon black snail all in one repair cream


Привет :)

Днес искам да ви покажа крема за лице който ползвам последните два месеца mizon black snail all in one repair cream .Марката е корейска ,съвсем случайно имах възможност преди време да пробвам друг крем за лице на марката и толкова ми хареса,че още преди да свърши крема за лице който ползвах ще поръчам крем на Мизон.
Компанията "Mizon", създадена през 2000 г., днес притежава шестнадесет патента в производството на козметика и изцяло ги използва в иновации и съвременни тенденции. Козметика "Mizon" бързо става известна в Корея и скоро се настанява на позицията на най-продаваната козметична марка на азиатския пазар.
Разгледах подробно какво предлага марката в грижа за лицето и се спрях на mizon black snail.
Крем за лице с филтрат на охлювен секрет 90%,основната суровина в крема.
Слузта, която помага на охлювите да се движат, е богата на алантоин, гликолова киселина, колаген, витамини A, E и C и еластин и тези вещества оказват благоприятни ефекти върху кожата, а то мигновено.
Секретът от охлюви притежава силни антиоксидантни и антибактериални свойства. Той регенерира кожата, създава защитен слой върху нея, като не пропуска влагата от нея да се изпари, но в същото време пропуска въздух, за да може тя да диша.Слузта от охлюви притежава мощно регенериращо действие, тя изглажда бръчките и заличава пукнатините по кожата. Този ефект се дължи на съдържанието на алантоин, гликоева киселина, колаген и еластин в нея.Слузта от  охлюви не предизвиква алергични реакции. Тя има добър ефект при лечение на брадавици, изгорени участъци от кожата, старчески петна, справя се перфектно със стриите, белезите и акнето.

Първото което ми направи впечатление когато отворих картонената кутия беше масивното стъклено бурканче .Доста тежко и луксозно .Крема е 75 мл., което е доста голямо количество,при ползване сутрин и вечер ще ми стигне за половин година,може и повече.
Пристигна много добре запечатан със защитно фолио на капачката,което гарантира,че не е отварян.Според мен трябва да се въведе закон задължаващ производителите на козметика да слагат такова фолио на всеки продукт,много пъти съм виждала как в магазини отварят душ гел,лосион за тяло или друга козметика за да я помиришат,след което я връщат обратно .При това отваряне започва да тече срока на годност ,освен това може да се замърси продукта и да докара проблеми на следващия клиент който го купи.
Да се върна към крема на Мизон


 Консистенцията му в началото ми се стори малко странна,слузеста и по рядка от стандартните кремове.При нанасяне се плъзга по кожата и първоначално помислих,че ще направи филм върху кожата и няма да попие,но след 2 минути крема попи напълно,без да оставя мазни следи.Кожата ми е смесена и след нанасяне на крема я чувствам много добре,хидратирана,мека и свежа .Не утежнява по никакъв начин и на по-мазните участъци в Т-зоната не предизвиква лъщене.
При продължително ползване крема ми хареса още повече,за мен това е един от най-добрите които съм ползвала.Голямо предимство е ,че попива веднага и след като се нанесе сутрин може да се сложи спокойно пудра за лице без да стане на петна както при повечето други кремове за лице(освен матиращите).
Това с което ме изненада и спечели тотално беше как повлия на една рана на лицето ми.Имах подкожна пъпка която разчоплих с игла и си направих рана,правила съм и преди тази глупост и съм си мъкнела рана с дни,после коричка и след това червено петно с месеци.Тази рана намазах веднага след като спре да тече с кръв с крема,след това си ползвах крема както обикновено сутрин и вечер и на втората сутрин от раната нямаше и следа,нямаше и червено петно.


 Повече от доволна съм от този крем и бих го препоръчала с две ръце.Моята кожа е смесена и проблемна и и се отрази чудесно .Незнам как ще е за суха кожа,тъй като е с лека текстура и незнам дали ще е достатъчен като грижа.За мен е чудесен,в началото 75 мл. ми се сториха прекалено много и го разделих с приятелка,но след като толкова ми хареса мисля след като свърши да поръчам пак .


След един месец употреба реших да си купя и крем за около очи на марката .
Наскоро пристигна и веднага започнах да го ползвам,ще споделя впечатленията си от него след като го ползвам поне месец.






Няма коментари:

Публикуване на коментар