неделя, 30 април 2017 г.

Компактна пудра Max Factor Creme Puff Pressed Powder


Привет :)

Днес искам да ви разкажа и покажа една пудра за лице от която съм изхабила вече няколко опаковки,но наскоро поднових Max Factor Creme Puff Pressed Powder .
Неведнъж съм писала,че имам смесена проблемна кожа ,което налага ползване на специфични продукти насочени към борба с несъвършенствата.В периодите когато кожата ми е изчистена от неприятни пъпки се връщам към тази пудра.
Първото предимство е голямата гама цветове които се предлагат на пазара.Независимо дали е зима и кожата ли е по-бледа или е лято и  имам тен при тази богата гама винаги намирам цвят който да ми пасне.


Гъбичката която е в комплект с пудрата е ужасна,след първата ми  покупка я пробвах и изхвърлих моментално.Винаги след това когато съм взимала пудрата без да пробвам хвърлям гъбата,но този път я запазих само за да я снимам и след това замина в коша.
Купувам си друга гъба за пудра или ползвам такава от друга пудра която ми харесва.


Пудрата е със слабо покритие,което много ми харесва.Матира и изравнява тена,но не е подходяща ако трябва да се прикрият по сериозни несъвършенства по кожата.Именно затова я ползвам когато кожата ми е изчистена и няма възпаления.Чудесна е когато искам да изглеждам всякаш нямам грим и същевременно да матирам неприятното лъщене в Т-зоната.Идеална за лек ежедневен грим.


Грамажа е двоен в сравнение с повечето други пудри -21гр.,стига за доста време.
Големия и недостатък за мен е аромата...много силен,натрапчив и неприятен за мен.Не харесвам силно ароматизирана козметика.За щастие този силен аромат се изпарява за минути,така,че преглъщам този недостатък и я ползвам .

Цена -12 лв.


Няма коментари:

Публикуване на коментар