петък, 14 април 2017 г.

Маски за коса на цена под 5 лв.


Привет :)

Неведнъж съм писала за различни маски за коса които съм ползвала,днес реших да обърна внимание на тези с цена под 5 лв.Дали цената е гаранция за качество...бих казала,че определено не е!Не робувам на определени марки,обичам да пробвам различни маски за коса и така съм открила няколко страхотни попадения ,както и някои страшни разочарования.





Ще започна с Маска за коса с микрокристали 250мл на Linea bio-цена 4-5лв.

Ето какво обещават производителите :

комбинация от екстракт от ленено семе, микрокристали, масло от карите и витемин Е. Подхранва и хидратира незабавно сухата лишена от блясък коса, защитава я от въздействие на околната среда. Маслото от карите изглажда кутикулата на косъма, спира цъфтежа и прави косата гладка. Фините микрокристали прилепват към косъма, за да придадат на косата блясък и мекота без да я правят тежка.
моето мнение:
За цената си маската е чудесна,прави сухите краища меки,лесни за разресване и оформяне.Дава блясък и приглажда стърчащите косъмчета. 
Тя е едно от попаденията които много ми харесват .Консистенцията и е средно гъста,има много приятни блестящи частици

Тук е момента да спомена и за още една маска на Линеа био - това е маската с Макадамия.
Тя е може би най-добрата маска на цена под 5 лв. на която съм попадала,определено мога да я сравня като качество и ефект с професионални маски които съм ползвала на цени пъти по-високи.

Следващата маска е Kallos Keratin Hair Mask Маска за всички типове коса- цена 3,20лв.

Козметиката Калос е от Унгария,предлага богата гама продукти за коса на доста добри цени.
Консистенцията е средно гъста,необходимо е по-голямо количество за да се нанесе равномерно по дължините на косата.Никак не лоша маска,омекотява и хидратира,но ако косата е много суха и увредена определено не е подходяща.

Следващата е Христина  маска за коса за изтощена коса с Коприва, Орех и Репей 4лв.
Тази маска е едно от разочарованията ми,много ми се искаше да ми хареса,защото е на Българска фирма ....но за съжаление никак не ми допадна.Консистенцията и е средно гъста,аромата не ми допада,нужно е доста количество за да се нанесе на цялата дължина.След употреба резултата при мен беше сухи и заплетени краища,хвърчаща и наелектризирана коса.Дадох шанс на маската 2 пъти,но резултата е все същия и отива в коша.

Последно ще ви покажа една домашна маска която замества напълно тази на Лореал преди измиване на косата.

Писала съм вече за маската на Лореал и ,че съм доволна,но цената и е висока спрямо малкото количество,ето тук подробно за нея:

Четейки,че в състава и има глина ми хрумна да пробвам да си направя маска с хума .Имах у дома останало количество бяла хума,която ползвам за маски за лице,но не бях се сещала да я ползвам и като маска за мазните корени.




В стъклена купа сипах 2 с.л хума и добавях вода докато стане с консистенция на каша.При разбъркване на хума не трябва да се ползват метални прибори,това е много важно за да се запази състава и,използвах за разбъркване дървена лъжица.Нанесох само в корените и на скалпа на суха коса и постоях 10мин.,след това измих както обикновено косата.
Резултата ми хареса даже повече от този с маската на Лореал,усещам косата си много добре измита и свежа,има повече обем и корените и се омазниха по-бавно.
Цената на хумата е под 2лв. за 300 мл,което количество ще стихне за много маски.




Няма коментари:

Публикуване на коментар