понеделник, 23 януари 2017 г.

Dermacol Acnecover Mattifying Powder


Привет :)

Днес искам да ви покажа пудрата която наскоро открих и ползвам Dermacol Acnecover Mattifying Powder.Марката Dermacol ми беше непозната,до сега не бях ползвала техни продукти.Търсейки пудра за лице подходяща за проблемна кожа попаднах на тази.За съжаление на нашия пазар има много малко антибактериални пудри,последните години ползвам на Импала.


Доволна съм от пудрата,но не ми допадат блестящите частици в нея,затова потърсих и други.
Манхатън е друга марка която предлага антибактериална пудра за лице,преди години я ползвах,но откакто смениха опаковката промениха и състава и не ми харесва.

Да се върнем на Dermacol Acnecover Mattifying Powder




Компактна матираща пудра за проблемна кожа съдържа екстракт от австралийско масло от чаено дърво, което е с антибактериален ефект. Тя подкрепя лечението на акне, предотвратява образуването на нови пъпки, абсорбира прекомерния себум и не запушва порите. Матиращата пудра изравнява тена на кожата прикрива несъвършенства, оставяйки Ви с безупречен, естествен финал. 


Цвета който избрах е sand и като по чудо ми пасна перфектно,предвид,че поръчах от сайт .
Текстурата е фина,на мен лично ми е по удобно да я нанасям с четка,тъй като целя матиране и леко изравняване на тена,не искам да прекалявам с количеството.Много съм доволна от пудрата,недостатък е че не мога да я намеря в магазинната мрежа,а само в интернет.

Марката предлага голямо разнообразие от продукти и определено мисля да пробвам и други





Няма коментари:

Публикуване на коментар