неделя, 20 ноември 2016 г.

EMPTIES VOL.2


Привет :)
Посъбрах доста празни опаковки и дойде време за  EMPTIES VOL.2.
Ето първата част :

Започвам първо с продуктите за коса:
Отляво първо е спрей-лосион за коса с хинин и женшен,след него хининова вода.Първия лосион купих за първи път,но няма да повторя,не видях никакъв ефект от него.
Хининовата вода е поредната която изразходвам,не мога да кажа,че върши чудеса,но не омазнява и сякаш помага за укрепването на косата.
Третия продукт отново е на Милва-маска за коса с хинин-доста течна като консистенция.Тази маска ползвах само в корените ,за дължините ми идва лека и недостатъчно хидратираща.
Последния продукт е на Давинес -маска за коса,това е една от най-добрите маски които съм пробвала.Нанасях я само по дължините,резултата след нея беше много мека хидратирана коса с бялсък,определено ще купя пак.

Продукти за лице :
тук всички са мини или травъл размери...любимите ми размери :)

отляво надясно 
Singuladerm - Xpert Collageneur, Противо стареещ крем за лице със стягащ ефект - 5ml - това беше напълно непозната за мен марка,крема е доста приятен,плътен,но попива бързо и не оставя мазен слой,усещането е сякаш е "нахранил"кожата много добре .Определено ми хареса,но за съжаление цената е доста висока 50 мл-около 140 лв.
Втория е galenic cauterets elixir matifiant 3ml.- също продукт който много ми хареса,той е за проблемна кожа и наистина точно както обещава за 5 дни доста се изчисти кожата.
Третия galenic argane нощен крем за суха кожа 15 мл.- тъй като е за суха кожа го употребих за врата и деколтето
четвъртия galenic експресна хидратираща маска 15мл. - от нея съм изхабила няколко опаковки,много я харесвам ,чудесно е че може да се ползва и за зоната около очите,където най-много имам нужда от хидратация.
петия estee lauder advanced time zone eye cream 5мл.- много приятел лек крем,хареса ми,но аз предпочитам по - богати и тежки кремове за зоната около очите.
шестия estee lauder night wear plus нощен15мл. - много ми хареса ,много лек крем,попива незабавно има свеж аромат,хидратира добре.



Първия продукт от ляво е масло за тяло на Делия - един от най-ужасните на които съм попадала,така и не успях да го изхабя до край.Много особена консистенция,след нанасяне попива бавно и оставя много лепкав и неприятен слой,Над половината е ,но отива в боклука.
Втория uriage gyn phy 50мл. - почистващ интимен гел,хареса ми бих купила отново
третия revive крем за ръце 50мл.-много харесвам продуктите на марката и този крем не прави изключение-лек крем,попива много бързо и прави сухата кожа на ръцете мека,бих купила отново.


Продукта в ляво е ролка против изпотяване mitchum,,поръчах го след много положителни отзиви във интернет от него.За съжаление не съм доволна и няма да повторя покупката.
До него дезодорант BU,малка опаковка удобна за носене в чантата,на този етап не бих повторила,на съвсем друга вълна аромати съм.

Последните продукти,маска за лице Хималая с ниим- харесвам тази маска,много е подходяща за мазна и проблемна кожа.
Последния продукт е колагенова маска за лице под формата на готови тампончета ,в пакета са 30 бр. ,тоест по едно за око достатъчни за 15 маски на двете очи.Държах опаковката  в хладилник и ползвах когато искам моментално освежаване на зоната около очите.Хареса ми бих повторила покупката. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар