неделя, 2 октомври 2016 г.

EMPTIES VOL. 1

Привет :)

Това ще е една типично блогърска статия,заглавието и също ще е типичното.Чела съм много такива статии на блогъри и са ми били интересни и полезни.

Празните опаковки са от последните два месеца....горе-долу от момента в който усетих,че пак ми се пише .Тогава и запазих няколко празни опаковки за тази статия.
И така да започвам :

Първо започвам със спиралите за мигли ,неведнъж съм споделяла,че имам голяма слабост към тях.Винаги имам по няколко отворени ,засъхващите оправям с няколко капки вода и така си  изразходвам всички докрай-някои по - бавно,друго доста по-бързо.
от ляво надясно:

benefit they're real - много хвалена спирала и много желана от мен,подари ми я скъпа приятелка.Изразходих си я до край,ама наистина докрай :).Страшно ми хареса,придава страхотен обем,позволява много наплъстяване ,без да слепва ,удължава и извива.

maybelline lash sensational - това е една от многото спирали които купувам защото е нова и не устоявам да пробвам ,но е една от малкото които подновявам.Изразходих няколко опаковки от тази спирала и в момента пак съм я подновила.Пускат я на промоция за 10 лева,което е супер цена предвид,че не отстъпва с нищо на спиралите от висок клас.

lancome drama mascara - голяма любов ,нея също винаги изхабявам докрай,остъргвайки стените на флакона.Мога много да говоря за нея....но синтезирано,тя е всичко което искам от една спирала и сякаш е направена за моите мигли.Придава наистина драма ефект....много обемни ,издължени и извити мигли.

И трите спирали са сред фаворитите ми,затова и са в тази статия....защото ги изхабявам докрай.Другите които не харесвам толкова все подбутвам и рядко намирам повод да ги ползвам.



essence longlasting eye pencil - черния молив за очи е част от ежедневния ми грим,ползвала съм какви ли не марки през годините,но след като открих този спрях да купувам други.При мен този молив,поставен във водната линия на окото в 6-7 сутринта,не помръдва до 7-8 вечерта ,много лесен за нанасяне,мек молив,супер пигментиран....смятам го за моето откритие :).Голям плюс е ,че не се остри .Минус е че писеца е малък и свършва бързо.

perfect uv top coat - ползвам този топ лак откакто излезе на пазара,сложих го след молива за очи,защото това е другото ми голямо откритие.Преди него ползвах Сеш и Пош,е този топ за мен е по-добър.Съхне много бързо и без УВ лампа ,придава страхотен блясък и дълготрайност на маникюра.Още един продукт който е подновен за ....10  път сигурно.

Impala антибактериална пудра - пудрата също е част от ежедневния ми грим и ги изразходвам бързо.Откакто открих тази пудра като тръгне да привършва я подновявам,много съм доволна.Този месец реших да разнообразя и купих друга ,но не съм доволна и май отново ще си взема тази.

matricium - като цяло харесвам доста от продуктите на Биодерма,това е най скъпия продукт на марката.Купих го защото беше сериозно намален.За съжаление не видях никакъв ефект след едномесечния курс,не бих повторила покупката.

estee lauder - мини продукти,крем за лице 15 мл. и серуми 7 мл.,,писах и в друга тема за тях,особено за серумите,може количествота да е било прекалено малко за да видя ефект от тях.Не бих ги купила в голям размер.



mizon all in one snail repair cream -  този крем имам от размяна.За първи път пробвам нещо от марката и много ми хареса.Много лек крем ,попива моментално ,без да оставя мазен или лепкав слой,консистенцията му е много лека и по скоро ми прилича на серум.Бих подновила.

galenik pur micellar - не ми хареса,трудно се справя с махането на спирала и черен молив,не бих подновила

balea body mousse -  купих го след като прочетох добри отзиви в интернет .Не съм особен фен на лосионите за тяло,но този си го изхабих докрай и ще го купя пак,само заради аромата.Ухае много много хубаво,не ме бива да описвам аромати,но искам такъв парфюм.Бих купила пак иии най вероятно ще купя само заради аромата.

davines energizing - шампоан и гел .Писах вече за тези два продукта http://tediata.blogspot.bg/2016/09/davines.html,много съм доволна и са подновени преди да свършат .

orzene beer optimum oil repair - винаги имам поне 4-5 финиша за коса и ги изразходвам доста бавно,особено предвид,че са нужни буквално няколко капки.Това олио ми хареса,чудеса не прави,но омекотява сухите краища .


zara fruity - фен съм на повечето аромати на марката.Този е лек и свеж,ненатрапчив,идеален за лятото.Бих го купила пак.

S.T. Dupont Passenger Escapade - също много лек и свеж аромат ,който според мен е подходящ за лятото .Незнам бих ли купила пак,някак не ме плени аромата.

tesori d'oriente fior di loto - преди 10-тина години се запознах с този аромат и тогава никак не ми хареса,но на второ четене започна много да ми харесва....и така 10 години или не го търпя или го обожавам  ,но винаги го имам наличен :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар