неделя, 11 септември 2016 г.

Davines продукти грижа за косата-първи впечатления


Здравейте :),тази статия ще е за една марка продукти за коса които наскоро открих.

Марката е Давинес,признавам си ,че не бях я виждала,нито чувала,прочетох доста добри отзиви във форумите конкретно за енергизиращия гел и реших да го пробвам.

Преди да разкажа какви са мойте впечатления да пазкажа за косата си.Коста ми е тънка и мека,склонна към цъфтене.С бързоомазняващи се корени и сухи краища.
Преди година и половина-две започна косопад и общото състояние на косата ми се влоши доста,от тогава започнах да пробвам какво ли не за да овладея косопада и да подобря състоянието и.Правих хормонални иследвания за да проверим да не е от там проблема,но не е.Не боядисвам косата си,не ползвам сешоар,нито преса или маша.
Първоначално започнах с купуването на различна козметика,по препоръка на фармацефти ,приятели,познати или ако прочета в нета да има доволни от някой продукт.След няколко месеца започнах и с домашни маски....какви ли не съм правила и правя и до момента ежеседмично.

Малко от продуктите които изпробвах имаха някакъв видим резултат,да уточня,че за резултат започвам да чакам след поне 3 месеца третиране.
Преди малко по малко от година си отрязах косата на около 4 пръста под раменете и от тогава сякаш спря да расте.Буквално си седи на една дължина.

При едно от търсенията си в нета за някакви продукти за растеж и косопад попаднах на положителни отзиви за енергизиращия гел на Давинес.


Трудно намерих гела,Обиколих няколко аптеки докато го открия,купих го за 28 лв.150 мл.,съжалявам,че не го поръчах от интернет защото там може да се поръча и на цена 22 лв. и то с безплатна доставка.
Купих го края на юни и от тогава ге ползвам при всяко миене на косата,през 2-3 дни.

Капачкатасе завърта леко и така се отваря в горната си част,така може лесно да се нанася и да се дозира количеството.Гела се нанася на измита с шампоан коса леко подсушена.Нанася се в корените,по точно на скалпа,на мен най лесно ми е да разделям косата с гребен през 1-2 см и да нанасям.След нанасяне се прави масаж на скалпа няколко минути.След минута започва да се усеща силно охлаждане,при първото ползване не можах да определя дали пари или е студено...много странно усещане.При следващите ползвания си е отчетливо охлаждане,което трае 5-10 минути.След нанасяне не се отмива.




Консистенцията му е средно гъст прозрачен гел,аромата му не мога да определя,но не ми допада,за щастие не се задържа върху косата ,на следващата сутрин не се усеща вече.Не омазнява и не утежнява косата,даже напротив леко исушаващо действие има.Други момичета които го ползват споделиха,че придава обем,за съжаление при мен този ефект при мен го няма.


Признавам си ,че не очаквах ефект ,да не говорим само за месец.Косата ми порасна с 1-2 см. за месец и половина употреба,при положение ,че преди това година почти не мръдна .Косопада също е понамалял,но не е напълно спрял.


След 3-тата седмица като видях реални резултати за растежа реших направи да си купя още един за да имам за 3 месеца курс.Намерх промопакет гел с шампоан от същата серия,взех него и започнах веднаха да ползвам и шампоана.Първия ми гел свърши за месец и половина.


Шампоана ползвам също при всяко миене на косата.Хареса ми като цяло и той,измива добре,с него косата ми се омазнява по бавно.




Консистенцията му е средногъста,в бледорозов цвят .Аромата му не ми допада,но пък е нужно малко количество за да се измие добре косата,прави добра пяна и не е нужно повторно нанасяне.По указание на етикета трябва да се седи няколко минути с шампоана преди да се отмие,не съм си засичала,но гледам поне 5 мин да поседя с него .

Реших да ползвам шампоана и гела 3 месеца за оптимален ефект ,затова се запасих и с още един шампоан.



След приятната изненада от гела и шампоана,реших да пробвам и други продукти на марката.

Взех си маска и балсам за коса от серията NOURISHING.


И двата продукта ползвам само по дължините на косата.




Това е реконструиращата маска,тя е за суха и изтощена коса.Според етикета трябва да се стои 10 минути с нея,незнам точно колко седя....не мога в банята да засичам точно минути,но предполагам че 5-10 минути .Още при първото ползване ми хареса,определено имаше видим ефект върху супер сухите ми дължини.Това е една от малкото маски след които имам видим ефект при мойта коса.Ефекта е по хидратирана ,по жива и хидратирана коса.Аромата и много ми харесва и за мое шастие се задържа почти 2 дни в косата.Консистенцията на маската е гъста,количество от една супена лъжижа с връх е достатъчно за цялата дължина.



Ето и хидратиращия балсам от същата серия.Видимо от снимката той е с по гъста консистенция от маската.Нужно е по малко количество да се нанесе от него.Аромата е същия като на маската и също се задържа в косата.Като действие също е добър ,но е по лек от маската.Него надали бих купила отново.

2 коментара:

  1. Благодаря ти за отзивите! Много са ми полезни! Колко време използва гела и какъв прогес имаше върху растежа на косата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет ,към ден днешен вече 3 месеца ползвам гела в комбинация с шампоана ,растежа за този период е вече 5-6 см.За мойта коса това е огромен резултат,тъй като последната година буквално не мръдна на дължина.

      Изтриване