неделя, 18 август 2013 г.

BIODERMA PHOTODERM BRONZ сухо олио



Тази година най-добрия ми приятел на плажа беше  BIODERMA PHOTODERM BRONZ сухо олио :).
Кожата ми е много светла и ми трябва добра защита на плажа.Тази година  ползвах сухото олио на Биодерма  с фактор 30.

Ето данните на производителя :
Показания:
Спрей с висока степен на слънцезащита за чувствителна кожа.
Свойства:
PHOTODERM BRONZ сухо олио осигурява дерматологична сигурност чрез вискока степен на защита, съчетана със 100% прозрачна, не мазна и нелепкава текстура. изключителният комплекс от съставки активира, засилва и трайно удължава естествения тен. Съдържа патента CELLULARE BIOPROTECTION. Формула без спирт. Отлична толерантност. Не изсушава кожата. Без октокрилен. Некомедогенен. Хипоалергенен. Фотостабилен. Водоустойчив. Свеж слънчев аромат. Не оставя мазни следи.

Приложение:
Нанесете равномерно и обилно преди излагане на слънце ( с намаляване количеството на продукта върху кожата, намалява нивото на защита). Нанасяйте често и винаги след плуване, избърсване с кърпа или спорт. Не излагайте бебета и деца на действието на слънчевите лъчи. Прекаленото излагане на слънце, може да е опасно за тяхното здраве.


Ето и мойте впечатления : първото което на мен много ми харесва е флакона със спрей,много по удобно за нанасяне и по-икономично.Тъй като е мазно е много икономично - освен аз олиото ползваха мъжа ми и детето ми през цялата ни едноседмична ваканция,нанасяхме обилно по няколко пъти на ден и въпреки това остана малко олио във флакона.Аромата му е много лек и ненатрапчив,което на мен ми харесва,не обичам силно ароматизираните продукти за плаж.След нанасяне олиото попива бързо и не оставя лепкав и мазен слой.
Равносметката е : ваканция с много слънчеви бани,без изгаряне на кожата и хубав равномерен тен за цялото ми семейство :)


Ето и другия продукт който ползвах след плаж   БИОДЕРМА АПРЕС - СОЛЕЙЛ УСПОКОЯВАЩО МЛЯКО СЛЕД СЛЪНЦЕ  


Няма коментари:

Публикуване на коментар